Cross cultureel ondernemerschap & International Business

Wie ik ben ? Mila Bahadoersing: Mijn toegevoegde waarde is dat ik als cross cultureel ondernemer met ruim 25 jaar werk en ondernemerservaring helder inzicht geef in diverse ondernemersvragen en proactief mee denk met ondernemers. Ik bied hulp en adviseer ondernemers die willen groeien met hun bedrijf, voor die bedrijven ben ik een meedenkend voorman. Als mijn hulp nodig is, ben ik er. In sommige periodes is dat vaak, bijvoorbeeld als het bedrijf in transitie is of als een ondernemer internationaal wil uitbreiden.

Met mijn expertise in toerisme, zie zeker kansen in deze sector voor Suriname bevorderen/promoten. Jaya Experience & Incentive en onderdeel van "by Oedradj"

Uiteindelijk gaat het om het volgen van uw droom en het creëren van waarde voor uw omgeving en voor u zelf, door het stellen van DOELEN . Daarbij hoeft u niet exact te weten wat u over een jaar of vijf jaar gaat doen, als u maar weet wat uw volgende stap is..

Graag zoek ik naar mogelijkheden om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden. Nieuwe samenwerkingen aan te gaan, business te genereren door elkaar te gunnen en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen(MVO) te bevorderen en toepassen.

Wilt u mij connecten of heeft u een vraag of opmerking?
✆ +31 637030311 (NL)
✆ +597 - 8576522 (SR

"Life is what happening to you, while you are making other plans." JL






Je hebt een LinkedIn Bedrijfspagina, maar hoe nu verder?

Zijn je eigen doelstellingen duidelijk en weet je ook al hoe je het hele jaar met je volgers wilt communiceren, wat ze jou waard zijn. Hierbij hoe je aan meer echte volgers komt en jouw netwerk zo waardevol houdt. Die je meer opdrachten(omzet) zullen gunnen of helpen opdrachten te krijgen.

  1. Vraag je medewerkers of collega's om hun LinkedIn-profiel te koppelen aan de Bedrijfspagina. Hebben ze geen LinkedIn-profiel, moedig ze dan aan om er een te maken. Dit vergroot meteen de zichtbaarheid van jou LinkedIn Bedrijfspagina.
  2. Laat jouw LinkedIn-connecties weten dat je een Bedrijfspagina hebt aangemaakt. Plaats de link van jouw bedrijfspagina in dit bericht, zodat ze direct naar je bedrijfspagina kunnen gaan om hem te volgen. 
  3. Schrijf een blog. Denk aan het toevoegen van je belangrijkste producten en diensten. Zo'n blog moet bijdragen aan jouw 'expertstatus' en/of imago van jouw bedrijf.
  4. Zorg dat de inhoud relevant is voor je volgers. Interessante update zal meer gedeeld, becommentarieerd en interessant worden gevonden. Hou het kort, 1 a 2 alinea's of 5 tot 10 tips is voldoende.
  5. Wees niet te commercieel. Commerciële berichten kunnen als spam en hinderlijk worden gezien. Te veel spam leidt al vaak tot het 'ontvolgen' van jouw bedrijfspagina. Probeer je volgers zoveel mogelijk toegevoegde waarde te geven, bijvoorbeeld door het aankondigen van je nieuwe blog met waardevolle tips over jouw expertise.
  6. Stuur niet te vaak updates. Bedrijven die heel vaak updates plaatsen worden door LinkedIn geverifieerd en loop je het risico dat jouw bedrijfspagina wordt verwijderd.
  7. Zet de link naar jouw bedrijfspagina ook in Discussies binnen groepen. Zet onder jouw bijdrage aan een discussie je naam en de link naar jouw bedrijfspagina.

Natuurlijk hoor ik ook graag wat jouw tips of ervaringen zijn met een eigen LinkedIn Bedrijfspagina. Als je mijn blog interessant vind, deel je het met jouw netwerk?

Alle goeds & een ondernemend 2015 !